dinsdag 2 februari 2016

Geen voorjaarsschoonmaak, maar....





een winterschoonmaak ! We zijn fijn bezig met opruimen in het atelier, dus neem gerust even een kijkje, in de koopjeshoek, of er iets voor je bijzit. (vast wel !)
Link naar de koopjeshoek, klik hier

In de avonduren zoemt op de achtergrond mijn droog oventje, ik experimenteer rustig verder...





Inmiddels ben ik al zover dat ik zelf kruidenpoeder aan het maken ben, prima als bouillon of als basis voor de pasta sausen. lekker zonder toevoegingen, en gewoon van restjes groenten!


Hierboven zie je de gedroogde prei.

Maar ook een restje brood moest er aan geloven


Makkelijk en snel, paneermeel !

Voor vanavond als toetje wil ik even vlug appelflappen bakken, ik heb de appeltjes, met rozijnen al in de koekkruiden gezet.


Het regent hier , en het is hier somber. Dan smaken die appelflappen dubbel lekker bij een kopje thee :-)

Fijne dag allemaal !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten