woensdag 9 december 2015

Poppenhuis popjes en een nieuw gratis patroontje..

Het gratis patroontje is bijna klaar, gisteren schreef ik de tekst, vandaag de foto maken bij daglicht, het is nu nog te donker. Houd de mailbox in de gaten :-)


Jongste kreeg van de Sint houten meubeltjes kado. Samen met blokken bouwde ze er kamers van.
Al snel kwamen de playmobil popjes uit de kast om mee te spelen. Toch was ze daar  niet tevreden mee, en zo kwam de vraag of ik popjes er bij wilde maken. Ik had in mijn voorraad nog een oud pakketje "poppenhuis" popjes liggen wist ik. Dus maar even op zoek..



De kleertjes waren zo geknipt, ik kan aan de slag mocht ik me vervelen ....

Het is, ook na Sinterklaas, nog altijd druk in de webwinkel. Vanaf a.s vrijdag is het atelier ook weer open voor bezoek, klik hier voor de openingstijden ! Let op : je kunt alleen per pin betalen !

Nou ik ga eens snel aan de slag, fijne dag allemaal !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten