donderdag 19 maart 2015

Nieuwsbrief verstuurd en lente !

Het is wat somber buiten, dus hebben we een gezellige nieuwsbrief verstuurd, met o.a gezellige koopjes in de koopjeshoek !

Veel leesplezier daarmee gewenst !




De kinderen speelden met het mooie weer in het park, en dankzij het snoei afval, waren er veel takken om hutten te bouwen. Een tentje kan natuurlijk ook ;-) !


In huis is het ook genieten van de lente, van een vriendin had ik deze potjes gekregen, ik heb ze gevuld met nieuwe bolletjes,



deze grote schaal had ik gekregen voor mijn verjaardag, ook al toe aan nieuwe bolletjes !


Buiten zagen we nog wat dappere sneeuwklokjes !

Hopen dat het sombere weer snel voorbij is, ik kon er wel aan wennen aan die zonneschijn !

Fijne dag allemaal !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten