woensdag 1 april 2015

Een haasje, en palmpasen....


Inmiddels is het palmpasen feest achter de rug, uitblazen van eieren, versieren van de eieren, maken van de ketting van gedroogd fruit, broodhaan bakken, stokken zoeken etc. Ik bofte met een ritje naar school, ik kon met iemand meerijden ! En zo kon ik genieten in de zon op een bankje van de palmpasen optocht die voorbij trok en ging wandelen in de bossen tegenover de school.


Zelf was ik ook al begonnen aan mijn paas creaties, veel zijn er al vertrokken naar de nieuwe winkel in de randstad die kant en klaar creaties verkopen, dit haasje heeft een ander baasje gekregen.
 




Ze zijn erg leuk en makkelijk te maken, dus maakte ik er een reeks,verkleinde ook het patroon, voor babyhaasjes, ook wel passend bij de lente :-)




De creaverrassingen vlogen ook weer uit de deur, het samen stellen en inpakken is een leuk werkje !


Buiten stormt het stevig, tijd om verder te gaan aan de lente fee, ook een bestelling !
Fijne dag allemaal !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten