maandag 2 maart 2015

Cursus avond en een been zonder gips.


Inmiddels is de cursusavond weer voorbij, en er werd fijn gewerkt, gekletst en thee gedronken !
 










Er kwamen heel wat projectjes af die avond, en ik vind het altijd prettig om te zien dat de cursisten ook echt dingen afmaken. Soms zie ik na een tijdje toch weer dat onafgemaakte pakketje op tafel komen en komt het gewoon af. Zo hoort het !

Mijn been is inmiddels uit het gips, en is erg pijnlijk, ik kan er nog niet veel mee. De huid is erg kapot na al die weken gips, spieren e.d. zijn stijf en de komende weken mag ik met behulp van de fysiotherapeut en eigen inspanning weer gaan bekijken of ik de functies allemaal weer terug krijg van voor de breuk.

Over 1,5 maand volgt er weer een controle in het ziekenhuis. Veel oefenen dus de komende tijd, als het weer nu mooi en zonnig blijft, kan ik dat vast buiten doen, zou fijn zijn !

Fijne dag gewenst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten