donderdag 19 februari 2015

Rotterdams gebak.



Mmm, dat ziet er lekker uit het plaatje hierboven..was ook heel erg lekker...:-) Kruimelappeltaart en het smaakte heerlijk ! Bijzondere daar aan was, dat dit in Rotterdam was. Van de week zijn we op mijn verjaardag een dagje naar Rotterdam geweest. We bezochten het Maritiem museum en maakte een rondvaart door de haven van Rotterdam. Voor ons, maar ook voor de kinderen erg leerzaam !






Het levert ook prachtige plaatjes op ! Van te voren hadden we met de kinderen al wat filmpjes gekeken van school tv en klokhuis.
We hadden al bekeken wat er zoal gebeurde in de haven van Rotterdam, wat er veel vervoerd wordt, hoe containers in-en uit schepen werden gehaald etc.
Dat scheelde veel in de herkenning van wat we zagen.

We hebben ons ogen uit gekeken en enorm genoten. Bijna alles was rolstoeltoegangkelijk, alleen de schepen die je mocht bezoeken die bij het museum hoorde,  niet, maar toen heb ik heerlijk met mijn neus in de zon gezeten en naar de buitenkant van alle schepen gekeken, ook mooi ! :-)

De avond hebben we afgesloten met een heerlijke italiaanse pizza



Een bijzondere dag en weer een jaartje ouder !

Jij kunt ook nog t/m eind februari meedoen aan mijn verjaardagsactie :

Ik verloot 3 pakketjes, de aardbeihanger van atelier Pippilotta, de zeester van Pippilotta en een verrassing. Plaats je bestelling in onze webwinkel en zet bij de opmerkingen je verjaardagswens. Je loot zo heel eenvoudig mee voor de actie.

Fijne dag allemaal !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten