donderdag 5 februari 2015

Heerlijke nieuwtjes !!






Terwijl het hier sneeuwt met mooie witte donsvlokjes, bekijk ik het veilig vanachter het raam en wuif de kinderen uit naar school. Eén gebroken been is meer dan genoeg, en ik sta nog niet zo stevig op dat gips been. Ijverig oefen ik mijn dagelijkse rondjes in huis, en step ik ( weer zelf koken)  met mijn bureaustoel door de keuken :-) Een mens moet wat !

Eindelijk mag ik de gezellige nieuwtjes aan jullie laten zien, heerlijke lente pakketten, daar gaat het helemaal van kriebelen !

De bovenste foto hier op het blogje is een nieuw pakketje van atelier Pippilotta. Suzan heeft weer mooie ontwerpen gemaakt, met lieve zachte kleurtjes.




 

De pakketjes zijn nu te bestellen 
hier in de webwinkel

Verzendkosten :

De verzendkosten zijn zoals altijd t/m € 15,-- maar € 0,99 ( binnen Nederland) en vanaf  € 15,-- verzenden we gratis binnen Nederland.

Septemberspring ontwierp 3 mooie patronen, alle details kloppen zoals we dat van Gera gewend zijn. Mooie uitgebreide patronen, de materiaallijsten tref je aan in de winkel, zodat je direct kunt bekijken wat je aan materiaal nodig hebt.





Je vindt ze allemaal hier in de webinkel !

Van atelier de Marlijn een creatieve tegel om te maken


Veel kijkplezier gewenst en succes met het kiezen van al dat moois !

Fijne dag allemaal !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten