maandag 1 oktober 2012

Prijswinnaars bekend, ziek zijn..

Even heel stil hier op het blogje, de griep deed zijn ronde in ons huis, eerst de oudste , daarna ik zelf, en moeders kunnen eigenlijk niet ziek zijn natuurlijk...maar moeder werd wel ziek en lag bijna 5 dagen ziek in bed. Gelukkig kon papa moeiteloos de boel draaiende houden, maar het blogje is toch echt mijn ding :-)

5 prijswinnaars hebben bericht en een kadobon van ons ontvangen ; het goede antwoord was het regenboogdansje van atelier Pippilotta! Dank je wel allemaal voor het meedoen en de gezellige emailtjes die ik mocht ontvangen ! Gefeliciteerd voor de winnaars !

Eerst maar eens de nieuwtjes in de winkel !

Er zijn kadootjes toegevoegd in de vorm van een mooie houten kaarten standaard, compleet met 5 mooie kaarten in thema ( herfst, kerst , sprookjes) in combinatie met een mooie handgeverfde zijden seizoenstafeldoek, het geheel kan zo op de jaartafel en is leuk als kadootje "zomaar " of straks voor Sinterklaas of onder de kerstboom !


Van atelier Anke zijn er ook leuke nieuwe dingen toegevoegd :



 
 
Voor dat de griep ons huisje binnen waaide zijn we ook nog naar het circus geweest, onze twitter volgers hebben daar al eerder over kunnen lezen !
 

 
Voor ons allemaal leuk, volgens mij zijn wij ooit toen we klein waren naar het circus geweest en de kinderen nog nooit ! Het was een lange laat middag voorstelling, met veel popcorn en zeer zeker de moeite waard ! Vlug een restje "verse " pizza van de vorige dag in de oven en met een stokbroodje was het een snelle , late maaltijd zomaar op een doordeweekse dag !
 
 
Ik schreef al eerder dat ik druk aan het verven was, de schattenzakjes met edelsteentjes vinden altijd gretig aftrek als traktatie en kadootjes , gelukkig kon het buiten drogen en had ik hulp van de oudste die dat leuke klusjes vindt !
 


 
 
Ook de zijden doeken voor de seizoenstafel kan ik wel dagelijks verven, die gaan zo hard, vaak voordat ze in de webwinkel verschijnen zijn er al bestellingen voor !
 

 
Nou weer genoeg voor dit blogje, er is natuurlijk nog veel meer te vertellen, maar dat komt in volgende blogjes, fijne dag allemaal !
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten