donderdag 18 oktober 2012

Cursus in het atelier !

Laatst bedacht ik me dat ik eigenlijk te weinig fotos maak in het atelier, meestal ligt het toestel ook beneden en zijn we druk met de cursus. Van de week toch eens aan gedacht en netjes aan de cursisten gevraagd of ze het goed vonden, gelukkig heb ik alleen maar leuke cursisten die het prima vinden :-)

Het was herfst vakantie dus rustiger dan normaal maar nog net zo gezellig !

Een grote pot thee, koekjes en werken aan ieders eigen project, een ( zonnekind) pop of knuffel kabouter !



 
Zoals je ziet is het gezellig rommelig op tafel en wordt er hard gewerkt ! Iedere cursist werkt met een origineel patroon of patronen boek welke verkrijgbaar is in ons atelier, beginners en gevorderden werken bij elkaar, wat gezellig en leerzaam is. Ook de keuze van het patroon is geheel vrij, passend bij je ervaring.
 
De cursus voor deze poppen wordt 2-wekelijks gegeven op de dinsdagavond en voor meer informatie mag je me altijd mailen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten