zondag 12 februari 2012

Nieuw pakketje !

De afgelopen dagen heerlijk bezig geweest met het ontwerpen van een lief klein pakketje.


Lieve zoete kleurtjes waren de basis hiervoor. De oudste kwam er 's middags gezellig bijzitten. Ik bewaar altijd restjes wolvilt in een doosje, waar de kinderen naar hartelust mee mogen fröbelen.


Ze was moe van het schaatsen, de oudste klassen waren vanuit school gaan schaatsen op natuurijs , en ze hadden daar ook nog warme chocolademelk gedronken en een dik plak cake gesnoept !
Wat is er dan heerlijker dan samen zitten aan een grote tafel bezaait met kleuren vilt en kraaltjes.

Dit is het geworden :





Vanaf vandaag zijn deze lieve pakketjes te bestellen : " Hart met baby " leuk om te geven aan iemand die in verwachting is, een baby heeft gekregen, of gewoon zomaar omdat het lente is !
Er zijn 3 varianten van dit pakketje met baby rose, baby blauw en baby geel.

Het pakketjes kost euro 2.95 en is compleet inclusief patroontje, garen, stofjes, kraaltjes etc.
Voor bloglezeressen , stuur een emailtje met je naam, adres etc. en dan krijg je het toegestuurd voor de werkelijke portokosten euro 0.50 en het kleine pakketprijsje van euro 2.95
Vanaf vanavond staat ze ook in de webwinkel en kun je het pakketje ook daar bestellen.

Je kunt nog steeds pakketjes gratis toegestuurd krijgen....zie een eerder blogje !

Fijne dag allemaal !

2 opmerkingen:

  1. Hallo Inge
    Ik wil je blog graag volgen maar dat gaat moeilijk omdat ik me niet aan kan melden. Ik heb een gadget op mijn blog staan en dan gaat het heel makkelijk. Dan krijg ik ook automatisch bericht als jij er iets nieuws opzet en je staat gelijk op mijn blog.
    Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, anders mail ik wel uitgebreidt,

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi , geen idee waar je het over hebt :-) maar als je me even wilt mailen, ? warme groet Inge

      Verwijderen