dinsdag 28 februari 2012

Drukke maandag

Maandag is altijd een drukke dag, niet alleen het begin van de week , maar ook zwemles, kinderkoor, ouderkoor, bestuurstaken en de winkel.

Terwijl de middelste haar best deed op de schoolslag, nam ik een breiwerkje ter hand in het zwembad. De sokjes liggen al weer een tijdje, als ik niet op schiet passen ze niet meer :-(


Als ik dan zo weer bezig ben, bedenk ik me altijd waarom ik dat niet vaker doe ?  het is zo gepakt en weggelegd.

Ook spullen klaar gelegd voor een nieuw gratis ontwerpje voor de nieuwsbrief

Lieve lente kleurtjes ...


Mooie lintjes en bandjes....


Nieuwsgierig ? Meld je dan nu aan voor de nieuwsbrief via de homepage http://www.joydesign.eu/

's avonds gaf ik samen met de voorzitter een interview aan de krant over het koor, altijd leuk om iets te mogen vertellen waar je zelf enthousiaist over bent , het wordt vast een mooi artikel !
Na een heerlijk uur zelf zingen was de maandag al weer voorbij en met een miezerig regentje ging ik naar huis, op naar de dinsdag !

Fijne dag allemaal !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten